برگزاری هشتمین جشنواره هنری «فانوس» در همدان 

مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اعلام فراخوان مرحله استانی هشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان خبر داد.

امین لطفی‌شهپرگفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های ایثارگران به زبان هنر مرحله استانی هشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه جشنواره فانوس در ۲۴ بخش هنری برگزار می‌شود، گفت: هنر‌های نمایشی شامل تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و نمایش‌نامه، هنر‌های تجسمی شامل عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر، فیلم شامل داستانی کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ، موسیقی و سرود شامل موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود، رادیویی شامل نمایش رادیویی و پادکست، بخش ویژه دانش آموزی شامل تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش آموزان، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای از بخش‌های این جشنواره است.

مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به تشریح ضوابط ارسال آثار به جشنواره پرداخت و گفت: آثار تولیدی باید مربوط به سال ۱۴۰۲ باشد و در بخش دانش‌آموزی تولید اثار هنری با امکانات و ارائه در حد توان دانش آموزان مورد تایید هیئت داوران است.

لطفی‌شهپر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ خردادماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان قائم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، مدیریت هنری و امور سینمایی ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان با شماره‌های ۰۹۱۸۴۴۲۸۲۲۴ و ۰۹۱۲۷۱۱۶۱۸۸ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار